Học tiếng Việt miễn phí với người Sài Gòn.

Saturday, February 14, 2015

Lesson 36 - 40

Contents
Lesson 36: Làm cái này đi. Đừng làm cái kia - Do this. Don't do that
Lesson 37: Cho tôi một ly cà phê sữa đá - Give me 01 glass of iced milk coffee (Can I have 01 glass of iced milk coffee)
Lesson 38: Bây giờ tôi đang làm việc - I'm working now
Lesson 39: Tôi mơ về cao nguyên Thanh Hải - Tây Tạng (I dream of Qinghai - Tibetan plateau)
Lesson 40: Cậu đang ở đâu? - Where are you now?


Lesson 36: Làm cái này đi. Đừng làm cái kia - Do this. Don't do that





Lesson 37: Cho tôi một ly cà phê sữa đá - Give me 01 glass of iced milk coffee (Can I have 01 glass of iced milk coffee)





Lesson 38: Bây giờ tôi đang làm việc - I'm working now




Lesson 39: Tôi mơ về cao nguyên Thanh Hải - Tây Tạng (I dream of Qinghai - Tibetan plateau)





Lesson 40: Cậu đang ở đâu? - Where are you now?


No comments:

Post a Comment

Followers